31a Maj 2010

Hallå hallå :)
Var till vårdcentralen idag och kollade min hals, seriöst måste ju åka till en riktig läkare för dom visste inte ens vad jag hade, det ända dom sa var att jag inte fick anstränga mig för dom visste inte vad det var men att jag hade som små blåsor i halsen, vad ska det säga mig?
Har jag ett virus eller är jag sjuk, vad ska jag göra? Jag menar jag har hostat i 1 ½ månad.
Dom skrev i alla fall ut nå nässpray och sa att det skulle hjälpa, haha asså vad f*n? Jag är inte täppt i näsan jag har ont i halsen -.-'
Så missade idrotten i onödan för att sitta på vårdcentralen och få veta.....INGET! Blir så jäkla less -.-'

Måste i alla fall ägna hela min dag idag till skolarbete, kommer ju att bli...kul.
Har två saker som ska vara inne i morgon, en är jag klar med och en är jag nästan klar med, sen har jag prov i morgon också så måste träna till det, seriöst, BLÄ på skolan just nu.

+ att jag har nånting i min fot som gör skit ont när jag går så jag går som ett jäkla cp -_-'''''''''''''''''''''

Gu vad negativ jag är just nu men man får faktiskt ha sånna dagar.
Ska göra mig nå te och se ifall det hjälper sen måste jag fara och köpa halstabletter till min hals.
Hatar att vara sjuk.........



skulle sitta fint med en B&J just nu :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0