1000 inlägg nu! :)

Har skrivit 1000 inlägg nu så gör en liten lista och sen ska jag sova :)
Hittade testet på Paows blogg ifall ni undrar :)

År 2009 så..

Vad hade du för hårfärg - Svart men färgade till Blont fast det var Orange, hehe :)

Hur lång var du – Jag vet inte kanske 1,70 kan jag gissa på??

Vem var du kär i - hehe...

Hade du nån pojk-/flickvän – Nej ;D

Vad brukade du göra på fritiden – Vara med kompisar, plugga och blogga :)

Vilka umgicks du med – Sara, Felicia, Karro, Tina, Henna och massa andra.

Var allt bättre då – Vadå var allt bättre? Det var väl som det är nu? :)

Skulle du vilja gå tillbaks dit – Njaa, typ till sommaren kanske då, den var sjukt rolig :)

Har du förändrats – Jag vet inte, jag tycker inte det :)

 




Nu:

Vad har du för hårfärg – Blont med en söt utväxt ^^

Hur lång är du? – Ingen aning xD

Vem är du kär i – Ingen :)

Har du nån pojk-,/flickvän - Nej :D

Vad brukar du göra på fritiden – Fota, vara med kompisar, blogga, plugga :)

Vilka umgås du med – Umgås typ bara med Frida och Felicia på fritiden :)
                  
Hur ser du ut? – som jag vill :)





Har du:

Kysst någon – Ja

Sovit brevid någon med samma kön – Ja

Sovit brevid nån med motsatt kön – Ja

Slagit ner nån – Nej

Ljugit för en bra vän – Ja för att den inte ska bli sårad.

Svikit någon – Ja....


Vem:
Skrev du senast till på msn – Är aldrig inne på msn :)

Kramade du senast – Min kudde :)

Sov du hos senast – Hemma

Vill du vara just nu - Frisk :(

Ringde dig senast – Mamma


Vad:

Drack du senast – Vatten

Köpte du senast – Kommer inte ihåg

Gjorde du igår – Var med Felicia på stan och kolla på lite grejer :)

Ska du göra imorn – Vara i skolan och lära mig saker :)

Vill du göra just nu – Sova, ska göra det snart :)

Åt du senast – Macka

Är närmast dig som är rosa – Ett ljus :)

Kärlek :
Du har sårat nån så den började gråta – Ja..

Nån har sårat dig så du börjat gråta – Ja.....


Ärlighet:

Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra – Ja

Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra – Ja

Jag har smugit ut utan lov - Ja !!! xD

Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är – Ja men pappa kom på mig men han blev inte sur :)

Jag har en hemlighet som ingen vet om – Massor!

Jag har fuskat i ett spel – JA :D

Jag har struntat i ett prov – Ja :$



Dåliga Tider:
Jag har skadat mig sjäv – Ja när jag trillat/ramlat :)

Jag har druckit alkohol – Ja av misstag, jag trodde det var saft! Var typ 5 år xD

Jag har tagit medecier mot drepression – Nej

Jag har sovit en hel dag utan att behövt det – Gör väl alla nångång? :)

Jag har vaknat gråtande – Av en mardröm, jag drömde att min mamma och pappa och min hund var fast inne i ett brinnande hus och att dom dog så då grät jag :/

Jag har somnat gråtande – Ja


DÖDEN:
Jag hatar begravningar - Ja

Jag har sett någon dö - Ja

Någon du har känt som nyligen som dött - Nej



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0