god natt

Ni kan aldrig gissa vad jag, mamma och hennes kille gjorde för en stund sedan? Vi BAKADE scones! Haha mitt i natten eller ja mitt i natten men ganska sent för att börja baka, dom blev i alla fall jäkligt goda.
Ska gå och lägga mig nu för ska tydligen till IKEA i morgon var ju dära för 2 veckor sedan? Men vi ska tydligen köpa nått skåp som vi ska ha i badrummet och kanske en spegel och lite små grejer, eller vet egentligen vad mamma ska handla men hon har pratat om dom sakerna i alla fall.

Äsch jag vet inte ifall jag orkar följa, men vi får se antar jag :)
Ska i alla fall sova nu för är ganska trött, men ni får ha det så bra, puss och kram! :)


förra gången jag var på IKEA :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0