inne nu

Har solat i 1 timma, herre gud vad länge och jag som hatar att sola, fast jag somnar ju varje gång och vaknar när en bra låt spelas på radion.
Det började blåsa så jag gick in för då blev det kallt och då var det inge kul.

Tror inte ens jag blev brun, blir aldrig det, har typ inge pigment eller är det därför man blir brun? Haha jag vet faktiskt inte varför jag blir brun men jag tror faktiskt att jag fick lite färg nu fast jag sitter i ganska dåligt ljus men hoppas hoppas hoppas på att jag fått lite färg i alla fall =D

Vill sätta mig ute i solen igen men det blåser och då är det kallt, jaja jag ahr hela helgen på mig att sola ifall jag vill.
Ska gå och ta kort på med jag fick hem igår och så ska jag kolla efter nånting att ha på skolavslutningen för det jag hade skickat efter var inge fin i värkligheten :(

Kolla in om en stund! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0