20 November 2010

Hallå!
Asså jag är så jäkla foto sugen men jag tar mig ingenstans eller jo jag har ju ben att gå med men hade tänk mig typ lite utanför stan om jag säger så och min mor är inte hemma så hn kan skjussa mig någonstans. Får vänat tills hon kommer hem då antar jag men tror det är försent då, kanske tar en foto dag imorgon istället om jag inte sovar bort hela dagen? :)

Gick och lade mig vid 11 igår och vaknade vid 11 idag så har sovit i ca 12 timmar, SKÖNT! Har ju inte kunnat sova så ''länge'' nu under veckan när jag praoat. Började 7 varje morgon och jobbade till 16:00 och var helt död på kvällarna så har inte orkat blogga någonting. Ber om ursäkt för det!

Ska ta mig en dusch nu och dra på mig nå kläder kan ju inte gå omkring i sovkläder hela dagen, hehe ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0