3 November 2010



Säg att det inte bara är jag som sover bort lovet för det är typ den ända jag gör.
Sover bort hela dagarna och halv sover när jag är vaken. Lika bra kanske att sova och ta det lugnt hela lovet inför nästa vecka då skolan börjar igen? Vad gör ni på lovet? Jag sitter och ser film och läser Elle hela dagarna (Fast i måndags var jag hos mormor hela dagen och så kom kusinen förbi och vi satt och snackade och larvade oss och igår på kvällen var jag med Felicia) och datorn på kvällarna/nätterna och måste säga att fan vad skönt det är att inte behöva tänka ''fan måste gå och lägga mig annars kommer jag vara riktigt trött på skolan i morgon''.

Damn varför har vi så lite lov? Ifs så går jag skola bara nästa vecka och sen har jag prao vecka 46.
Förra gången jag hade prao så var jag i stockholm hos pappa på hans arbete men den hära gången är dom i USA och då fick jag inte följa med så är hos mamma istället. Åhh ville också fara till USA :(

Men hade tänk visa lite saker jag köpte i fredags och som jag inte visat ännu så ska ta foto på det och så kommer det upp på bloggen snart! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0