30 November 2010

Hallå!
Kom hem för ett tag sedan och är helt trött. Det har inet ens varit en jobbig dag och så är jag helt trött?
Fattar inte riktigt hur det går till men har kanske med att vi går in i mörka tider nu?
Har i alla fall haft en rätt så kul dag, musik resten av eftermiddagen med kör och musik lektion. Vi övade inför Lucian på kören och så spelade jag lite piano, trummor och gitarr på sissta lektionen.
Mycket nice!

Ikväll blir det att sitta barnvakt eller jag ska inte sitta barnvakt utan mamma åt mina låssas syskon och då följer jag med, tror jag eller så stannar jag hemma och tar det lugnt och jobbar om USA och läser i ''Hemsöborna'' som jag måste ah läst klart innan Torsdag.
Får se hur jag gör, lutar mest åt att åka iväg och lira lite online MOH eller COD med systern min.
Kan kanske göra en liten video som kommer upp ikväll eller i morgon :)







Förlåt för att det blivit så mycket spel snack nu dom senaste 2 dagarna men what my blog my rules ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0