Bloggutmaning

Blogg jag läser först: Olika men typ kenzas och kissies brukar jag börjar läsa först :)

Blogg jag har hört talas mycket om men aldrig läst: Ana-Gina och några andra som jag inte ens minns namnet på, haha

Kändisblogg jag följer: Kenza, Kissie, Paow, Foki, Dessie, Katrin Zytomierska

Första bloggen jag började följa: Kenzas :)

Mest kända bloggare jag sett IRL: Kissie och Peter08, haha!


Bloggare jag beundrar och varför:
Kenzas, Tyra, Foki. Dom har kommit långt pga sina bloggar och dom provocerar inte lika mycket i sina bloggar som typ Kissie och dom andra göra. Tycker dom hära är lite mera down to earth om man säger så :)

Fördelar jag fått tack vare bloggen: Fördelar? Asså hm, jag vet faktiskt inte, haha :)

Då hatar jag att blogga: När man inte kommer på någonting att skriva om och då man läser på andras bloggar ''fan det dära hade jag tänkt göra ju!''. Och när man får typ kommentarer ''Hej fin blogg. Följ mig på blogglovin'' man bara haha öhh delete?

Då älskar jag att blogga: När jag kommer på massa grejer att skriva om och när man får söta kommentarer! :D




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0