Fail på Team Sportia

Jag Elin och Pontus var på team sportia igår och så hittade vi några kulor som man ska ha i väskan så att det luktar gått dära och inte luktar svett och så stog vi och luktade på dom.

Jag - ''Dom hära luktade gott'' :D
Elin - ''Ja dom gjorde faktiskt det'' :D
Pontus - ''Men lukta på dom hära dom luktar gott'' :)
Jag - *luktar* ''Men USCH det luktar ju kille'' o_O

*tystnad*

Jag - ''Haha asså det var inte så jag menade'' xD
Elin - ''Dissen till Pontus typ?'' x)
Jag - ''Haha men asså jag menade inte så, killar luktar ju gott men man vill ju inte att det luktar kille i väskan??...eller??'' :D

*asgarv*

Jag - ''Åhhh'' :(



Seriöst det lät så sjukt fel...


Kommentarer
Lucke

Hej på dig! Vad göres? :)

2010-11-24 @ 13:25:26
URL: http://modegrabben.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0