21 Oktober 2010

Hej!
Tyckte att det var dags att börja blogga igen efter en lång paus! Hade tänk ta med mig kameran idag till skolan men självklart glömmer man den hemma. Gick hem tidigare idag från skolan för har mått illa hela dagen och haft ont i huvudet så kände att jag inte orkade tillslut. Somnade direkt på soffan och vaknade för ett tag sedan.
Mår inte illa längre men har fortfarande riktigt ont i huvudet men ingen ide att ligga soffan/sängen och kvida så satte mig vid datorn istället. Känner att den hära huvudvärken kommer hålla i sig länge och att det inte kommer hjälpa med några tabletter. Haha ganska coolt att jag kan veta det egentligen men inet så konstigt när jag haft migrän sen jag föddes och har haft huvudvärk minst 1 gång i veckan ända tills jag började 7an då det plötsligt slutade.

Nu ska jag gå och läsa i en gymnasietidning jag fick hem idag kan visa den sen för den var faktiskt riktigt bra! :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0