26 Oktober 2010

Hallå hallå!
Sitter och lyssnar på musik och ska ta och gå och plugga om en stund men hade tänkt blogga lite först.
Har fyskprov på torsdag, matte prov i mogron och hade musikprov idag. Åh vad jag längtar till höstlovet! Fast ifs så måste man nog sitta och plugga då också, haha åh vad less man blir på skolan ibland när lärarna trycker in prov efter prov efter prov och så massor av läxor dära i mellan.
Men musik har jag lätt för men matten och fysiken får jag ta och jobba lite med.
Tänk när man var liten och så när man såg en större skola så sa man eller i alla fall jag ''Tänk när jag går dära!'' det var så långt borta då. Ja tiden går fort så därför hade jag tänk gå och plugga nu så jag är något förberädd för matteprovet i morgon:)

Ha det!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0