27 Oktober 2010

Nu sitter min pappa på ett plan som snart ska lyfta och åka till Afghanistan. Känns förjävligt pga allt som händer dära nere nu. Pratade nyss med han och tårarna sprutar fortfarande ur ögonen på mig.
Ni som har släktingar eller föräldrar som ska dit vet nog hur det känns men ni som inte vet någon som ska dit kan jag bara säga att det är förjävligt och så sjukt jävla jobbigt.

Jag hade bestämt innan jag började blogga att aldrig visa att jag var ledsen för det har som inte bloggen eller ni som läser någonting att göra med. Men kände att jag vill ta upp det hära om Afghanistan eftersom att det händer så mycket dära nu och vi skickar vårat Svenska Försvar dit som sen sliter och kämpar för sitt liv. Sen att min pappa måste dit för att han är chef gör inte saken bättre.

Nej ta hem Svenska Försvarsmakten NU!

Vill ni läsa mera om Afghanistan så kan ni gå in på Försvarsmaktens hemsida där det står massor av saker om Afghanistan och vad dom gör dära.







Jag och min pappa



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0