28 Oktober 2010

Åh känner verkligen lugnet just nu.
Sissta skoldagen i morgon och då har jag Japanska hela förmiddagen och sen vid halv 12 så slutar vi och på måndag har jag höstlov! Har verkligen längtat efter det hära höstlovet!

Åkte hem med Felicia efter skolan och sen åkte vi till stan och åt på Dagoberts och sen gick vi på tjejkvällen. Är jag den ända som inte tycker det är speciellt? Visst det är billigare på vissa saker men ändå?
Esch ska snacka om någonting roligt nu men det roliga är att jag har inget roligt att berätta, haha!
Jo en rolig sak är att jag LOVAR mera bilder och uppdatering på bloggen!
Men behöver lite inspiration, ska nämligen ut i helgen och fota en massa hade jag tänk. Drar med mig systern min så får hon vara min lilla slav i helgen, haha! ;)

Ha det så bra! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0