29 Oktober 2010

Hallå hallå!
Ligger och kollar på ''I hennes skor'' och är jätte trött.
Vaknade halv 8 idag och gick drog på mig nå kläder och gick iväg till skolan för att ha Japanska men istället så satt vi och såg den sissta samurajen ifs så var den halft på japanska halft på engelska.
Hade jätte ont rumpan efteråt för filmen är ca 2 ½ timma lång och vi såg hela med bara 5 min paus när smart borden började att krångla. Men vi fick sluta halv 12 och då gick jag hem och har legat på soffan och halv sovit resten av dagen.
Men vet ni vad jag störde mig på? Innan vi skulle starta filmen så står våran lärare och berättar vad som händer under hela filmen. ''Ja han är ju en amerikan som åker til japan och så blablablablablabla'' och sen när vi slog igång den så satt våran lärare och avbröt hela tiden som tex ''Nu tänker han på det förflutna'', ''Nu ska dom slåss och japnerna är jätte rädda'', blev så jäkla irriterad så jag sa åt honom att hålla käften och sluta avsläja vad som händer i filmen och avbryta. För det rä så fett irriterande när folk ska sitta och avsläja och avbryta mitt i en film. Det är som när man ska se en film på bio och så kommer personalen in och berättar vad som händer under hela filmen och så sitter dom är berättar mitt i filmen att personerna tänker osv osv som att man inte fattade det -.-'
Jaja ni kanske inte håller med men jag blir riktigt irriterad och jag lovar att bara för att jag skriver det hära nu så kommer någon vara taskig och göra så varje gång jag ska se film, haha :)

Ska se klart filmen så vi hörs om ett tag! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0