7 Oktober 2010

Hej!
Jag vet jag vet! Men har haft skola och inget internet så har inte kunnat göra så mycket och att skicka in mms bilder till bloggen kostar endel efter ett tag.
Härligt att så många läsare stannar kvar även fast jag inte bloggat på nästan 1 vecka. Kan inte ljuga heller och säga att jag inte saknat bloggen för det har varit riktigt skönt att veta att internet inte funkar och då kan jag inte blogga. Känns nästan som att jag måste blogga ibland och då känner jag att det gått över gränsen för jag bloggar inte för nån annans skulle än min egen.

Men nu till nånting roligt! I morgon drar jag till Umeå med Felicia på häst tävling och är dära hela helgen. Kommer hem på söndag kväll med massa bilder från tävlingen.
Åker till Umeå direkt efter skolan i morgon men kommer blogga från Felicias dator och så mobil blogga. Men det är när jag hinner för ska ju med för att hjälpa Felicia med hästarna så det tar ju en stund.

Hörs senare för ska se vad Flisan gör hon försvann iväg nånstans!
Ha det! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0