"Favorit frågor"

Film: Triple X
TV: Desperate Housewifes
Mat: Japanskt, grekiskt, thai, kina
Favoritnummer: vet inte
Färg: Svart, rosa, rött

Kärleksliv
Planerar du att skaffa barn?: Nej verkligen inte 
Hur många?: -
Vad ska de heta?: -
Vill du gifta dig ?: Nej, har inget behov av det
Hur gammal vill du vara när du gifter dig?: Kanske runt 35-40 år?

Välj det du tycker bäst om
Går ut/Sitter hemma: beror på vilket humör jag är på.
Sommar/Vinter: båda :)
Diamanter eller pärlor: diamanter
Soluppgång eller solnedgång?: Soluppgång

Om dig som person
Vad söker du i ett förhållande?: Lycka och glädje
Civilstånd: Singel
Vilken skola går du i?: Sanden
Vad tänder du på?: haha ;)
Hur skum är du?: skummig när jag badar bubbelbad
När grät du sist?: förra onsdagen när pappa for till afghanistan
Vad är det som du inte förstår dig på när det gäller killar?: "Jag-är-så-jävla-cool" och "jag-känner-alla" samt mycket mera -.-
Vilken sak kan du inte leva utan?: privatliv
Vad är det första du lägger märke till hos det motsatta könet?: olika :)
Vad gillar du hos killar?:självförtroende, snälla, omtänksamma, rolig någonting åt det håller men egentligen spelar det väll ingen roll :)
Vad är du mest rädd för?: Förlora någon jag älskar och missa någonting jag vill göra i mitt liv :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0