paranormal activity 2

Ifall ni kommer ihåg ettan av paranormal activity så antar jag att ni vet att igår så visades permiären på paranormal activity 2? Visade trailern på filmen för ett tag sedan men visar den igen.



Hade tänkt se filmen men jag vet faktiskt inte om jag vågar skiter ju nästan ner mig när jag ser trailern. okej nu överdiver jag kanske för att jag...

1. Sitter själv

2. I mitt rum

3. Det är mörkt både inne och ute

4. Mamma och låssas pappa sover

5. Om det händer nånting kan jag inte springa ut i vardgasrummet där dom för ett tag sedan satt

6. Jag kan bara skrika och vara skit rädd.....

7. JAG ÄR SJÄLV!

8. Jag pratar om en skit läskig film

9. Nu ska jag se en rolig film så jag kan sova sen.

10. Jag ska INTE se den hära filmen själv som jag gör med alla andra skräck filmer. Inget jag rekomenderar om jag säger så.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0