13 September 2010 - MTV VMA

Hej hej har varit i luleå efter skolan och sen åkte jag till Felicia och var med henne resten av kvällen och nu är jag hemma och ska se VMA's!!!!!!!!!! :D
Lovar att blogga mera i morgon!

Ikväll gäller det!
Kl. 21.05 börjar röda mattan (man får ju inte missa bl.a. Lady Gaga snygga klänning från Alexander McQueen och alla intervjuer med stjärnor).

Kl. 22.00 börjar själva galan.
Vad jag vet så kommer B.o.B.uppträda.
Allting på MTV så klart!

Jag ska sitta och kolla på allting med Miki. Ska mysa med lite popcorn och kanske lite skumpa? Haha skoja!!
Ja, men annars låter det perfekt!
, deadmau5, Drake, Eminem (med Rihanna?), Florence + The Machine, Jason Derulo, Justin Bieber, Kanye West, Linkin Park, Paramore, Robyn, Travie McCoy s





Kommentarer
FAAKIE - WWW.FAAKIES.BLOGG.SE

allt bra ikväll?:) har du något skoj planerat för veckan? puss!!!

2010-09-13 @ 23:19:46
URL: http://HTTP://WWW.FAAKIES.BLOGG.SE


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0