16 September 2010 - 8 Kilometers joggande!

Oj är helt slut eller ja inte längre.
Har joggat och gått 8 kilometer idag med Felicia, var faktiskt ganska skönt att vara ute och springa.
Vi sprang från Boden Campingen och till pagla och så tillbaka, vi hade lite svårt att hitta endel kontroller men det gick jätte bra i alla fall.
Jag måste vara den klantigaste som sprang dära, jag tog dom jobbigaste vägarna genom skogen ner till kontrollerna och så när vi nästan är framme vid målet så vrickar jag foten på en sten som inet syntes i marken.
Duktigt!

Grum utsikt uppe på Pagla backen i alla fall, tog ett foto för det var så fint! :)

Är lite trött sen joggandet i Pagla så ska ta och äta lunch och se en film nu.
Ha det! :)




Visst är det fint uppe på pagla backen? fattade inet först vart vi var för har ju bara varit dära på vintern men sen när jag såg husen och började kolla på kartan så fattade jag vart vi var :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0