Dåligt

Fick en fråga om varför jag ''aldrig'' bloggar längre.


Och jag vet att det varit dåligt med blogging dom senaste dagarna men ni måste förstå att jag har ett liv utanför bloggen också och kan inte sitta hela tiden vid datorn och blogga.
Jag blogga när jag vill och har lust med det och när jag känner att jag vill dela med mig med nånting.
Och dom senaste dagarna har jag inte ens haft internet eller lust att blogga så har umgåtts hela helgen med min familj.

Men tycker faktiskt det är lite tråkigt att jag haft så mycket bloggtorka som jag haft senaste tiden för det är ju kul att blogga och ska försöka ändra på det men i morgon så har jag massor med pluggande att göra för har prov och läxor i veckan som jag måste göra, härligt härligt.

Men ska ta med mig kameran oftare till skolan och visa dagens outfits oftare.
Har bokat in en dag då jag ska ut och fota hela dagen för nu har det varit länge sedan jag var ute och fotade och så skulle jag och Flisan ut och fota nån dag också.

Men det blir inte mycket bloggande nu för jag går i skolan hela dagarna och måste plugga, hitta tid för att vara med kompisar och familj och nånstans dära så måste jag ha tid för mig själv och bloggen kommer då i sissat hand som ni kanske förstår.
Men visst det är tråkigt att jag inte bloggar lika mycket längre det tycker jag också för bloggen är ju en del av mitt liv där jag kan skriva om saker jag tycker är kul att läsa om och det är ju en vana att blogga och nu när bloggen kommit i kläm så är det nästan som att jag ''måste'' blogga för att jag gjort det varje dag dom senaste 3 åren (har bloggat nu i 3 år men tog bort massor med inlägg från när jag började blogga :-/) så ja, jag vet inet vad jag ska säga/skriva förutom allt jag redan skrivit, men jag tror ni förstår vad jag menar när jag säger att bloggen kommer lite i kläm just nu och nej jag ska inte sluta blogg om ni undrar det!

Men ni får ha det så bra ! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0