duschen sen sova LÄNGE!

Yes ska hoppa in i duschen och sen ska jag sova LÄNGE!! För har sovmorgon i morgon och kort dag! NICE!!

Var i alla fall sjukt mysigt hos min släkting och vi satt och pratade och vräkte i oss fika, mums!!
Åt ingen surströmming för dom hade ätit upp alla innan jag hann komma, haha men det luktade jätte konstigt i luften efter surströmmingen så det var nog lika bra att jag inte hann smaka någon.

Ja men nu blir det duschen och sen lägga sig och läsa ''Guccikrigen'' och SOVA!!

Kolla in den hära bilden, igår var det super mycket dimma utanför mitt fönster så fotade det men man ser nästan inget på bilden och den blev super dålig bilden men det var i alla fall riktigt mycket dimma och det var ändå bara vid 6 tiden på kvällen? ;o



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0