paus

Orkar inte plugga nånting mera idag.
Matten gick åt h-vete så får ta det i morgon och plugga som en galning i morgon på mattelektionen.
Sitter.... Satt med SOn men orkar inte göra nånting mera, är på dåligt humör och är trött så ska ta mig en dusch och sen sova hade jag tänk.
Sitter ändå bara och gäspar och är nästan klar med SOn har 1 fråga kvar som jag måste fråga min lärare om.
Jag vet att jag varit SÄMST på att blogga dom senaste dagarna men ska verkligen försöka att förbättra mig på det men skolan går först just nu och sen kompisar/familjen och sisst bloggen.
Lite synd för det är rätt lugnanade att sätta sig och blogga mitt i all stress.

Ska försöka få med mig kameran i morgon till skolan om jag kommer ihåg den så ni får lite bilder och sen hade jag tänk ta en lång promenad och foto med mamma i morgon efter att jag gjort läxorna.
Men det blir kanske i morgon då, kram på er! :)




Kommentarer
emeliies

vilket fint hår du har :)

2010-09-08 @ 10:02:57
URL: http://emeliies.blogg.no


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0