18 April 2011

Heyy! Asså f*n vilken dag, kom på helt plötsligt att jag skulle in till stan och våldgästa Frida så då hade jag 2 minuter på mig att dra på mig nå kläder och springa till bussen så har alltså våldgästat Frida och Robbe (som redan var där när jag kom) ett tag idag innan vi drog ut på stan och bara hängde ett tag. Men sen leftade Frida och Robbe mig men då var jag med Linn och Alexander ett tag innan do också lefta mig, huhu, nej men skulle ändå hem så det var ju inte så mycket att lefta mig :)

Fick ändå sitta och vänta på mamma i 40 min på tempo och frysa men Emelie och Trond muntrade upp mig då jag satt och snackade med dom i tlf medans jag väntade :)

Just nu håller jag på att ominstalera datorn eller jag vet fan inte vad jag gör med datorn det var min låtsas pappa som gjorde nå med datorn, haha :)
Ahja ska gå och hjälpa lite att flytta grejer till mina syskons rum, vi håller ju på att bygga om förfullt och imorgon ska jag möblera om i mitt rum hade jag tänkt, men vi får helt enkelt se hur det blir med saken, haha ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0