5 April 2011

Tumblr_lj6sibiat41qagv3qo1_500_large

Första natten i natt som jag sov utan att vakna varje jäkla timma. Var ganska så skönt att få sova om jag säger så. Somnade direkt efter middagen och vaknade vid 9 på kvällen då valde jag att fortsätta sova och vaknade sen vid 7 på morgonen rätt så pigg.
Sen vare ju skola och den var ju som vanligt, efter skolan drog jag hem till mormor och åt våfflor och snackade med henne och så kom några släktingar på besök så var social med dom också. Efter att jag hade varit där så drog jag och mamma till min moster och lämnade en present och sen hem och nu sitter jag hära. Hade tänk leta inspiration till mina skor som jag ska rita på. Dom kommer bli grymma!!
Damn asså, kan ju visa dom sen när dom blir klara. Kommer förmodligen börja med dom i morgon för ska ju få göra dom på skolan. Har en så jäkla snäll bildlärare som beställer hem saker till skorna så jag kan rita på do, seriöst älskar henne för hon är så snäll :D

Haha men ska fortsätta leta lite grejs sen ska jag ut, med eller utan Lowe jag ska ut :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0