I'm gonna hit this city (Let's go)

Tumblr_lixi0cmcku1qi5z5fo1_500_large

Ah Lowe och Samuel räddade kvällen igår och vi tog ett långt snack samt en lång promenad runt i byarna runtomkring. Sen vart hem till Lowe ett tag och värma sig och sen vid 11 pillrade jag mig hem för att se några avsnitt Vampire Diarys innan jag skulle sova men det vart bara ett halft avsnitt innan jag gav upp ioch gick och lade mig och sen vaknade av att mamma kom in i mitt rum och sa att det var frukost och när hon sa ordet kaffe så hoppade jag upp på benen. Idag blir det att fara in till stan och träffa Elin samt 2 filurer som heter Linn och Lina. Sen hem för att jobba på en uppsats (öa på en Lördag) måste blir klar med dom någon gång annars blir min lärare sur typ så här kommer hon se ut --->  och om den är klar --->.

Ah men fan vad nice, ska slå en pling till Elin snart tror jag för ids inte vara hemma nå mycket längre tror jag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0