10 SAKER DU KANSKE INTE VISSTE



* Är ganska framåt men är jag med folk som är blyga kan jag ibland bli ganska blyg själv, måste ändra på det. Är as tråkigt att vara blyg!

* Tycker om att kladda med färg men inspirationen går upp och ned hela tiden!

* Jag är sjukt envis och får typ alltid så som jag vill ha det. Gu vad bortskämmd jag lät nu...

* Jag har ett sjukt surt morgon humör, gubben min säger att jag är bitchig när jag precis har vaknat. Vet inte vad han pratar om...

* Blir väldigt lätt rastlös och måste göra grejer hela tiden! Mitt motto är ju ''lev för sekunden''!

* Skrattar åt mina egna skämt och kan ibland tänka dom i huvudet och börja as garva helt plötsligt

* Älskar bilar och motorcyklar men börjar man snacka namn och nummer och sånt där så fattar jag noll, kollar bara på utseendet, hur mycket den låtar och sånna saker.

* Var mycket mer med killar än med tjejer när jag var liten, trivs nästan bättre att vara med killar än med tjejer ibland, men har mer tjejkompisar nu än killkompisar.

* Kan få upp intresset för någinting så fort jag blinkar, ena stunden kan det vara kläder och skor andra stunden data prylar och fordon.

* Kan få helt galna ideér helt plötsligt är väldigt på om att uppfylla dom. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0