22 Augusti 2011

209506_700b_large

Jaha då var första skoldagen avklarad. Ganska skönt faktiskt, var ganska trött halv sex i morse kan jag säga.
Och på bussen hem höll jag på att soman för jag var så trött men vaknade när Viktor den jäveln tänkte ta kort på mig, haha.
Träffade gubben min och Jokke ett tag också innan jag åkte hem för jag hade ont i huvudet och gubben var jätte snäll och köpte huvudvärkstabletter och vatten åt mig så jag skulle må lite bättre men det började inte funka fören jag var typ hemma och då somnade jag på soffan och vaknade av att mian syskon satt och tjaffsade vi matbordet men dom vart tysta då jag kom och satte mig, haha POWER!! Nej men såg väll helt trött och sliten ut och dom förstod väll det så dom slutade gorma, sötisar :)

Ahja nu ska jag lägga mig på sängen och dö lite för jag är så trött :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0