25 Augusti 2011

5999790335_33f79cd559_z_large

Tumblr_lqf7heubz21r20ziro1_1280_large

Tumblr_lqg083eavt1qzyd2oo1_500_large

Hello!
Asså haha det finns fan inget att skriva om mina dagar?
Vi gör inegnting på skolan typ, lektioner rast var 20 min typ för hela klassen röker och sen sitter vi bara av lektionerna känns det som för vi gör as lätta grejer. Sen har vi lunch i en timma och sen går vi tillbaka till skolan och sitter i elev ett tag eller ute och typ snackar och sen in på lektion och sen håller vi på så där hela dagarna och så slutar vi vid 1-2 tiden på dagen och då åker jag tillbaka till Boden och är med gubben ett tag och så åker jag hem :)

Kul dagar jag har :)


Kommentarer
mykrutrök

Hej! Varje hål kostar 49:- styck på silverbox i gallerian, och dem gör hålen med pistol .

Och ont gör det verligen inte eller det är ju från person till person. Hoppas kommentaren gav dig ett svar :-D

2011-08-26 @ 17:11:32
URL: http://mykrutrok.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0