I would never wish death on nobody, because there ain't no coming back from death.

Hello!
Slutade vid 20 ver ett idag tror jag det var. Fan vad nice skoldagarna är just nu, annars blir det nästa vecka då jag går till tre varje dag, men vi ska typ gå över några dagar och se sluta tidigare nå andra dagar har vi tänkt.
Ah ganska nice skola jag går på, visst den är ganska liten men vad gör det? Tycker typ att det är skönt :)

Ahja, tog bussen direkt in till stan där min lille pojke satt och väntade på mig på tempo.
Gick runt på stan ett tag och sen gick vi och åt på Frasses eller haha asså jag åt upp hans pomfritt och då köpte jag lökringar åt han. Han såg ganska nöjd ut då han fick sina lökringar! ^^

Ah sen satt vi utanför Frasses ett tag och myste lite i höstvärmen och sen gick vi till bussarna och jag åkte hem så nu sitter jag hära. Ska gå och dricka kaffe med mamma och snacka lite med henne för funderar på att byta linje på min skola till Frisör men tror jag ska prata med en kompis till mamma som är frisör och se vad hon tycker att jag ska göra. Men vi ser ju hur jag gör med den saken :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0