sex dagar har jag missat pga av dig

Dag 19 – en låt från din favoritplatta

Just nu är ju Beyonces nya platte ''4'' och jag fullkomligt ÄLSKAR den här låten!



Dag 20 – en låt du lyssnar på när du är arg

Tycker den här låten är as bra och då jag är arg brukar det bli att jag lyssnar på den här låten, haha :)


 
Dag 21 – en låt du lyssnar på när du är lycklig

Fy satan vad bra den här är!!



Dag 22 – en låt du lyssnar på när du är ledsen

Sånna här piano låtar och lugna låtar.....

fast ibland lyssnar jag på as glada låtar för att inte vara ledsen och då blir det oftast den här låten :)



Dag 23 – en låt du vill ha på ditt bröllop

Haha jag är säkert as töntig som vill ha den här låten på mitt bröllop men den är så fin!
och det är massor mer av låtar jag vill ha men kan ju inte lägga upp alla så lägger upp den här :)



Dag 24 – en låt du vill ha på din begravning

as fin låt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0