17 Januari 2011

Hallå hallå, blev ingen skola idag eller jo när jagg ick och lämnade pengar om kakorna och hämtade skolarbete.
Fick en sån jäkla huvudvärks igår eller ja en härlig migrän fick jag och det slutatde med trevliga saker i morse så jag fick stanna hemma.
Men vid 11 tiden så kom Flisan förbi och hämtade mig och så gick vi till skolan tillsammans för skulle ju ändå lämna pengarna vart typ utslängd av min lärare för hon trodde jag hade magsjuka, haha!
Men det tror jag inte jag har har bara lite ont i huvudet och mår inte illa mera så tror inte det är magsjuka, hoppas i alla fall inte det, haha :)

Nu blir det en film och sen ikväll hade jag tänkt sammanfatta året, ifs inte i massa inlägg utan visar någon bild från varje månad och skriver lite om vad som hände den månaden :)



Exakt 1 år sedan den här bilden togs :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0