24 Januari 2011

Haha var på väg att skriva 24 December 2010 men hann precis stoppa mig :)
Gick hem från skolan lite tidigare idag för mår SKIT! Ont i halsen, ont i hjärtat och det ilar i hela kroppen så kände att jag inte orkade vara kvar på skolan tillslut och har mått illa lite fram och tillbaka, asså vad händer med mig? Håller säkert på att bli jätte jätte sjuk ;s Ska försöka att dra mig till skolan imorgon men vi får se hur det går med den saken för om jag mår som jag gjort idag tror jag inte det blir någon skola i morgon.

Var tvungen att ta outfit bilder idag pga att jag har lite ''finare'' kläder på mig eller ja det är inte nå kläder jag bara dragit på mig idag så en outfit kommer upp lite senare.
Nu blir det film och massa the med honung, hörs om ett tag! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0