7 Januari 2010

Hallå hallå, känner mig lite stolt för vaknade faktiskt halv 10 och gick upp direkt och såg film. Var ju ganska trött och är det fortfarande men kan ju inte gå och lägga mig nu om jag säger så :)

Har i alla fall sett ett avsnitt att ''Ung och Bortskämd'' och nu blir det resten av avsnitten, sen skulle jag vara med Felicia också idag så måste hoppa in i duschen om ett tag och fixa mig, sitter ju fortfarande i pyjamas vad f*n?!
Måste även städa mitt rum och packa ur väskan idag men det blir efter att jag varit med Flisan om jag hinner och så :)


Måste även fixa kameran på nya datorn för den funkar inte, haha :)



Bjuder på en bild på mig och vovven från nyår, saknar Balto redan,  har ju vaknade upp med en hund som står och viftar på svansen medans man har en nos i ansiktet för att han vill gå ut eller att han ligger och tar all plats brevid sig i sängen varje dag nu i 2 veckor. Balto har ju lärt sig nu att han får hoppa upp min säng hos pappa och sova med mig, hehe inte jag som lärt honom det :D


Kommentarer
Matilda Sandén

Du har en väldigt fin blogg måste jag bara säga =)

2011-01-08 @ 00:53:54
URL: http://mmatilda.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0