ÅRESUMÈE 2010



Gjorde inte så mycket i början av året, var i skolan, umgicks med vännerna, pluggade och bloggade, ha! :)




Det bästa som hände den här månaden var att jag åkte till stugan, tyvärr vart det inget mer det året för det inte passade när dom skulle fara för att jag antingen var i Stockholm eller att det vart inställt, men hoppas på att jag hinner åka dit fler gånger i år :)



Åhh vad jag längtade till 4 Mars det här året! Var så glad den dagen för att jag skulle få se ett av mina favorit band. Grät då jag fick veta att jag skulle få se dom. Sen var jag i Stockholm i 3 veckor också för att praoa i 2 veckor och efter dom 2 veckorna vet jag säkert att jag inte vill jobba som militär, haha!
Började även med min tavla på Janis Joplin och satt extra länge och gick på andras bildlektioner för att jag skulle hinna göra klart den :)



Var lite putt när det vart påsklov för vi åker alltid till stugan då man så vart det inte denna påsk. Kommer inte ihåg varför men tror det var för att alla jobbade och skulle göra annat. Damn vad sur jag var :)
Gjorde i alla fall klart min tavla på Janis Joplin och den här månaden fotade jag ganska mycket också och inspirationen var på topp! :)



Insiprationen var topp även i Maj och fyllde även 15 år denna månad :)
Var glad och sprallig denna månad och jag och Flisan satt ute ofta på rasterna och några gånger vi till Coop och köpte glass och Juice :)



Köpte ett par MÖRDAR SKOR! Säger bara AJAJ mina fötter! Dom fina ballerina skorna gick på 500 kr och dom dödade mian fötter, förutom när jag var i Stockholm, what the fuck!?
Var huligan för en dag då Sanden mötte Korpen i en fotbollsmatch, satans vad kul det var! Njöt även denna månad över att var ledig och sov bort hela dagarn och var vaken halva nätterna :)



Boden Alive med Flisan i 2 dagar och fick HÄRLIGA skavsår första dagen -.-''
For även iväg till Stockholm i 3 veckor och hade 30+ grader varje dag så det vart mycket bada men hann även köpa ett par skor som jag ÄLSKAR!



For iväg till Lycksele på svenne-semester med mormor, låssas morfar, mamma, låssas pappa + mina låssas syskon då jag kom hem. For iväg en dag med syster på bio i luleå och efter bion satt vi i en timma och snacka och skrattade, älskar dig syster  även fast jag inte visar det alltid :)
Fick ögoninflammation veckan innan skolan började och hade så jäkla ont, kändes som tusen knivspetsar var i mitt öga! Blev i alla fall frisk 2 dagar innan skolan började :)



Fotade ganska mycket den här månden för att det var sp fian färger ute och drog iväg till Luleå ganska ofta med Flisan också :)



Bloggade INTE mycket denna månad, men följde med till Umeå med Flisan och beställde min fina Canada Goose :)



Fick min Canada Goose (ÄLSKAR DEN, TACK MAMMA!!!) och det vart mycket inlägg om Lanvinis kollektion till H&M :)



Sissta månaden började blogga ordentlogt efter massor med pauser och dålig uppdatering, var med i Lucia tåget på skolan och for sen iväg till Stockholm dagen efter Flisans födelsedag och var där i 2 veckor. Firade jul hos Farfar i Sundsvall och sen hälsade vi släktingar och shoppade lite grejs. Hela min väska vägde 16 kilo när jag åkte till Stockholm och 22,5 när jag åkte där ifrån, haha!!! :)

gjorde en liten lista också som handlar om året :)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Var på tävling med Flisan, har aldrig gjort det förut fören jag följde med henne till Kiruna :)

2. Höll du några av dina nyårslöften?
JA typ alla :D

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nope :)

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej :D

5. Vilka länder besökte du?
Finland, haha, men det är inte utomlands tycker jag eftersom att det ligger i Scandinavien :)

6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?
Ja att man pappa bor i samma stad som mig men det har ju fördelar att ha han i Stockholm också, har fått en jätte bra relation med han sen han flyttade dit bättre än när han bodde här :)

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
4 Mars, Tokio Hotel konserten var GRYM! Minne för livet, fick ju se att av mina favorit band :)

8. Vad var din största framgång 2010?
Jag vet inte :o

9. Största misstaget?
Umgås med falska och äckliga personer ;s

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja fast inget allvarligt :)

11. Bästa köpet?
min nya mobil :)

12. Vad spenderade du mest pengar på?
KLÄDER :D

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Konserten 4 Mars, mina underbara vänner osv osv :)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
The Script - Breakeven, Dead Man Walking, Daniel Adams-Ray Gubben i Lådan, Förlåt att jag aldrig sagt förlåt osv osv osv osv osv :D

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare :)

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Left livet :)

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
SLÖAT och sovit bort dagarna, haha!

18. Hur tillbringade du julen?
I Sundsvall med Farfar, Christina och Pappa och min vovve såklart :)

19. Blev du kär i år?
Ja...

20. Favoritprogram på TV?
Vamipre Diaries :)

21. Bästa boken du läste i år?
Att älska som en porrstjärna :)

22. Största musikaliska upptäckten?
Daniel Adams-Ray osv sov :)

23. Något du önskade dig och fick?
En ny väska till sommaren och till jul :)

24. Något du önskade dig men inte fick?
en systemkamera (måste köpa en själv) och en moppe (dom hann gå på sommarlov innan jag fick skriva provet :''( )

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Ärligt talat kommer jag inte ihåg :o

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Nej :)

27. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Jag vet inte, typ olika från dag till dag eller f*n jag vet inte! :)

28. Vad fick dig att må bra?
Mycket :)

29. Vilken kändis var du mest sugen på?
Alexander Skarsgård, Ian Somerhalder, haha :)

30. Vem saknade du?
Pappa och Balto :)

31. Den bästa nya människan du träffade?
Helena, haha allvarligt så jäkla cool brud! :)


Tack till alla vissa som var med och påverkade mitt år, ni är guld värda :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0