Arlanda

Har packat klart nu och jag hoppas jag inte hittar någonting mer av mian grejer som jag måste ta med för jag måste ändå sätta mig på väskan för att jag ska kunna stänga den, tror till och med att pappa också måste sätta sig på väskan för jag har så jäkla mycket grejer med mig...

Snart blir det i alla fall att fara till Arlanda och vänta på planet, ska faktiskt bli skönt att få komma hem men kommer sakna stockholm och pappa och Balto och alla här :)
Men jag ska ju tillbaka redan i slutet av månaden för då ska jag på öppet hus på den skolan jag vill gå på, nice men då blir det ju bara över en helg :)

Men vi hörs när jag sitter på Arland eller då jag kommit hem, ha det!! :)



Kommentarer
charlotte

tack för all inspiration som du ger..jag går igenom en hjärnblödning o livet känns piss just nu..så de e skönt o komma i från sitt eget liv även om de bara e en liten stund o läsa om ditt..



ha de bäst o tack för en bra blogg

2011-01-06 @ 15:59:33
URL: http://amazinglotta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0