back home

Åhh har haft det jätte kul i kväll. först gick i runt lite inne i KISTA Galleria och tittad efter nåonting att köpa på mellandagsean men jag hittade ingenting eller jo men jag köpte det inte för jag var inte säker ens på om jag vill ha det och då käns det onödigt att köpa det då jag inte ens vet om jag verkligen vill ha det.
Och det var mets tröjor jag hittade och jag ska leta efter jeans för jag har fan inga eller jo ett par ljusa som ligger längst in i garderoben som inte ens är nå sköna... Ska leta jeans då jag kommer hem igen för det är helt omöjligt att hitta nå jeans nu på rean allt ligger i en enda hög och då ids jag inte ens leta, haha.

Men efter att vi hade tittat lite på rean så gick vio åt middag, jag åt sushi och pappa tog en kebab sen gick vi upp il filmstaden och köpte lite godis, asså det kostade 42 kr?!?!? WHAT!?
42 kr för lite godis och en dricka? Helt sjukt, ska bara köpa godis på ica nästa gång jag ska på bio.



Bilden är inte rättvis för påsen och mycket mycket mindre.
Men jaja det gör inte så mycket för filmen var jätte bra, vi såg den senaste Harry Potter filmen, harry potter and the deathly hallows del 1. En film jag starkt kan rekomendera till er, tänker inte avslöja så mycket för då blir det inge kul för er om ni ska se den, men man vart ju både, rädd, ledsen och jag vart nästan lite tårögd där ett tag :-/

Men nu blir det att se en till film eller ett avsnitt att Desperate Housewifes, hmm får se vad det blir men efter det blir det att sova för imorgon ska jag upp tidigt för då ska vi på muséum, tar med mig kameran och kommer fota jätte mycket och bilderna kommer upp sen i här :)

Ha det så bra, kram! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0