film

Sitter och ser film med mamma och ser nu att klockan bara är halv 8 trodde den var mer än så!
Ja den här dagen har gått väldigt segt efter som att jag bara legat och sett film. Blir nog inte skola i morgon heller pga att jag inte känner mig helt okej ännu. Trodde jag skulle hosta upp mina lungor idag och det hjälper inte med alvedon, halstabletter, teh eller ens glass. Och det slutar inte ila i min kropp.
Tur att vi inte har en vanlig skoldag imorgon utan vi ska på björknes och titta på programmen. Fattar inte varför jag måste dit då jag inte ens ska gå i Boden. Men känns ju skönt att jag inte missar någonting i morgon eftersom att jag är sjuk :)

Ja men ska se klart filmen nu och sen blir det säkert en till film :)
ha det!



åhh vill ha sommar igen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0