SÅ JÄVLA GLAD!!

ASSÅ JAG ÄR SÅ JÄKLA GLAD!! SÄGER BARA ''JA!!'' :D
Ojoj måste lugna ner mig lite nu!!
Ni som känner mig och ni som följt min blogg ett atg nu vet ju att jag älskar xXx vs Triple X, det är ju min favorit film och har nog sett den 60 gånger MINST blir aldrig less på den filmen! Men i alla fall så nyss när jag a och letade en film jag kunde se så får jag se att i år kommer en tredje film om xXx ut!! ASSÅ GAAH!! Jag är så glad! Skrek till pappa ''Pappa en tredje triple X ska komma ut i år!!'' och han vart nog lika glad för båda älskar triple x flmerna och Vin Disel är ju min favorit skådespelare och regissör :D

Men den nya filmen heter xXx: The Return of Xander Cage, ni som inte vet vad Triple X handlar om ni får helt enkelt ta och se filmerna, höhö ;)
Men fan vad härligt med en tredje!! Enkelt att jag ska på premiären! :D
Nu blir det att se The Fast and the furious sen sova :)







Kommentarer
Anonym

Fin blogg!

2011-01-02 @ 04:16:06
URL: http://paulineart.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0