sväng på stan

Kom hem för en stund sedan, vart så sur för at vi suttit hemma dom senaste dagarna att jag vill bara ut bland folk nu. Så det vart en sväng till Kista Galleria och kolla efter någonting att köpa men hittade bara lite ritgrejer som ett mindre skissblock och en pennvässare, sen hittade jag massa färg och sånt som jag vill ha men det kan jag inte köpa nu utan det blir när jag kommer hem och har en ide till en ny tavla som jag vill göra men tyvärr kan jag inte göra den fören till smmarn eller så måste jag få låna någons garage och tror ingen vill låna ut sitt gargae till det jag ska göra :)

Nu fick ni veta någonting som ni inte kommer att få se fören till sommaren, hehe lite irriterande va? ;)
Men ja det är ju någonting att se fram emot till sommaren för både mig och er, åhh vad jag önskar att jag kunde göra det nu nog kan jag men då måste jag vara inne för om jag är ute kommer den nog att bli förstörd och tror inte min låssas pappa vill ha mig och greja med färg och sånt i hans garage :(

Men nu ska jag ta och börja skissa lite i mitt nya skissblock eller kanske läsa lite i min nya bok jag började läsa i natt då jag inte kunde sova :)

Ha det! :)



Kommentarer
ojsemma

fin blogg :)

2011-01-03 @ 20:02:53
URL: http://ojsemma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0