99 frågor, 99 svar

1.Fullständigt namn? – Cecilia Sennerfors

2. Tkr du om din mamma & pappa? – Jodå det e klart

3. Vart bor du? – Boden

4. Bor tillsammans med? - Mamma, låtsas pappa, 4 låtsas syskon.

5. Husdjur? - Nej, men hos min pappa har jag min vovve ^^

6. Färg på ditt hus? – Rött med vita knutar (tror jag, haha!)

7. När är du född? – 26 Maj 1995

8. Födelsemärken - Ja

9. Vilket år tog du studenten? - Har inte tagit studenten, men ska göra det 2013

10. Något jobb? – Nej, går fortfarande i skolan

11. När ska du sova ikväll? – när jag är trött

13. Duschat idag? - Japp, eller i natt innan jag somnade

14. Kramat någon idag? - Ja

15. Pussat någon idag? - Nej

16. Vad har du ätit? – korv och macaroner

17. Dagens klädsel? – mjukiskläder

19. Dagens sötnos? – min vovve som jag saknar as mycket :(

20. Dagens roligaste händelse? – Någon hade gjort kaffe på morgonen!

21. Har du många vänner? - Jo

22. Hur många har du kysst? – inte så att jag sitter och räknar direkt?

23. Vem kramade du senast? - Min lille bror

24. Hur många vill du ha sex med? – HAHAHA!!!

25. Hur många har varit otrogna med dig? – ingen, hoppas jag ;o

27. Har du pojk-/flickvän? - nej

28. Vem pratade du med i telefon senast? - Fredrik

29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? – Elina; XD jaja

FAVORIT:

31. Film? – Jag vet inte, typ Black Sawn eller Burlesque?

32. Låt? – vet ej, ändras från dag till dag

33. Mat? – Sushi!

34. Dryck? - Vatten

37. Stad? – Stockholm och New Jersey

38. Land? – USA

39. Ämne i skolan? – svenska, engelska och bild

40. År? - 2008

SENASTE:

41. Personen du tänkte på? – frida som åker bort idag :(

42. Personen du kysste? - inga kommentarer

43. Gången du spydde? – varför är det intressant?

44. Gången du grät? – inga kommentarer

45. Pizzan du åt? – vet ej, var as länge sedan jag åt det

46. Gången du var i Göteborg? – har ej varit i GBG

47. Gången du var i Stockholm? – I julas

48. Gången du var full? - jag är alltid full av kunskap ;)

49. Gången du var hög? – hello? jag är hög alltid jag är faktiskt 172 cm det tycker jag är ganska högt??????

ANTINGEN ELLER:

51. Svart eller vitt? - Svart

52. Hund eller katt? - HUND

53. Ut och festa eller hemma och mysa? - beror väll på vilket humör man är på?

54. Tv-spel eller datorspel? - dataspel

57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - haha finns dom kvar?

58. Ragga eller bli uppraggad? – haha ja det beror väll på vilket humör man är på och vem det är, haha

59. Big brother eller paradise hotel? - Paradise Hotel

60. Svart hår eller blondt? - Blondt

61. Blå ögon eller bruna? - Blå ögon

62. Choklad eller lakrits? – choklad

63. Göteborg eller Stockholm? – Sthlm

64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger

65. Coca-cola eller fanta? - fanta

66. Pizza eller kebab? - kebab

67. Randigt eller prickigt? - randigt

68. Älska eller älskas? – Går väll inte att välja?

69. Leva eller dö? - Leva?

ANTAL:

70. Personer du älskar? – jag älskar alla, men vissa mer än andra

71. Personer du hatar? – Hata är ett starkt ord och jag hatar ingen men ogillar vissa mer än vad jag gör med andra

72. Personer som sagt att de älskar dig? – jo hej hej jag har en liten bok som jag sitter och skriver ner allt sånt i? -.-

73. Personer du hånglat med? – -.-''''

75. Festivaler du varit på/ska på detta år? – rix fm, boden alive, luleå kalaset (?)

76. Gånger du haft minnesluckor? – venne 

77. Piercingar har du? - 1

78. Personer du saknar just nu? – pfft

79. Gånger ditt hjärta brustit? – Många gånger

VEM:

80. Vill du kyssa nu? – venne

81. Ska du träffa imorgon? – får vi se

82. Sjöng du senast för? - dom som hörde mig

83. Hade du senast en msn-konversation med? - min kusin, skulle skicka nå bilder och låtar till henne

84. Spelade du tv-spel med senast? – lille bror

85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? – venne

86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - HAHAHHAHAHAHHA!!

87. Förtjänar att dö? – ingen? ;s

89. Vill du sova bredvid inatt? – min tlf <3

VAD:

90. Gör dig glad? – mycket

91. Gör dig ledsen? – Bråk, lögner, osv

92. Vad vill du helst göra nu? – kramas

93. Önskar du att du slapp göra? – vet ej

94. Vill du ha nu? – En hög med pengar!!!!!!!!!!!!!!!!

95. Önskar du dig i födelsedagspresent? – hmmm, massa pengar och nå smycken?

96. Längtar du till? – att frida kommer hem x)

97. Tycker du om dina betyg? – dom duger, kunde ha gjort så mycket bättre men jag hade inte lust eller ork till det

98. Ångrar du i ditt liv? – Ångrar inget, hade jag inte gjort allt jag gjort skulle jag inte vara där jag är nu.

99. Är det bästa som har hänt dig? – Att jag fick den familj & de vänner jag har









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0