Mamma och dotter-dag

Tumblr_lo9g8jwyte1qa8mmbo1_500_large
nej nej inte jag och min mamma

vart i alla fall en mamma och dotter dag, blev väckt as tidigt så då åt jag frukost och sen stack jag och morsan och satte oss på Retro Cafét och pratade minnen och massa saker medans vi drack kaffe och fikade, sen kollade vi runt på Cafét och kollade på gamla saker, sen for vi och köpte lite hudkrämer och B.U.S, haha ah jag ska börja använda B.U.S även fast det är sommar, för jag har typ vänt dygnet och sover till 1-2 tiden och då hinner jag inte sola för det tar 2 timmar för mig att vakna och medans jag vaknar så vill jag inte vara ute i solen. Så när jag kan gå ut så är solen borta... höhö
Ah sen åkte vi och besiktade lägenheten som vi bott i för vi har ju flyttat och nu ska vi sälja den, SKÖNT SOM F*N ATT SLIPPA BO I LÄGENHET!!!

Ahja jag hade as mysigt idag med mamma, måste bli fler gånger vi gör det hära jag och mor min :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0