rapunzel let down your hair so that i may climb the golden stair



48901260_nxir1o4k_c_large

Potd-110311-351886-big_large

Tumblr_lljibwkimn1qj07dmo1_500_large

Tumblr_llu696n2c21qhiczbo1_500_large

Vem drömde inte om att få ha Rapunzels långa hår när man var liten? Ja jag gjorde det i alla fall och det var väll därför jag sparade mitt hår tills jag gick i sjuan och det gick nästan ned till midjan, sen klippte en kärring av mig det så det vart axelkort typ....
Men började spara dirr och nu har jag nästan inte klippt mig någonting så jag tycker det växer ganska fort + att jag använder mig av några ''hemliga'' knep som gör att håret växer fortare och är friskt i alla fall ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0