1 Mars 2011

haha vet inte om blogga är någonting för mig för glömmer ju  hela tiden bort att jag har en blogg.
Sitter i alla fall och lyssnar på musik hel ensam hemma, syskona är hos sin mor, farmor och farfar, låtsas pappas jobb eller hos moster och Alexander åkte hem för ca 1 ½ timma sedan så är ensam nu. TRÅKIGT! Vill hitta på någonting men finns inget att göra. Skulle egentligen till Luleå idag men vart inte så pga att jag inte har några pengar och är på dåligt humör nu. Så kanske tar och ringer någon rolig person snart occh ber dom pillra sig hit och umgås lite eller så far jag in till stan och är med Alexander. Får se hur jag gör.

Måste även fixa mitt rum för det ser inte helt okej ut om jag säger så, men känner mest för att döda lite zombies just nu pga mitt dåliga humör som jag fick för en stund sedan....mmmm fan vad tråkigt det är blogga ;b



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0