12 Mars 2011

Starbucks_cup_large

Halleloja!
Haha åhh jag har tappat bort min kamera sladd! SMIDIGT VA! Eller så sitter den i datorn hemma, hoppas på det annars börjar ju allvarligt att gråta. Har så mycket bilder jag vill få in på datorn och så är den borta?!

Ah ja var med Alexander igår och sen skjussa vi hem han sen kom han tillbaka lite senare (haha!) men for sen vid 10 tiden kanske för han skulle vara med kompis idag och dom skulle upp ''tidigt'' kunde ju inte låta bli att le lite då dom sa det. Men men jag gick i alla fall upp tidigt idag vaknade vid 9 och låg och funderade på om jag skulle gå upp eller ligga kvar och sova. Valde att gå upp och sen satt jag och såg på TV med lilla syster och lille bror ett tag tills jag satte mig här och bloggade och kollade lite grejer. Huhu vill köpa massa saker nu :'(

Ah ja nu är det frukost och hade tänk vara social den här frukost annars brukar jag ju sova tills alla redan ätit och sen sitter jag och pratar massa strunt med mamma eller min låtsas pappa som sitter och väntar på mig.
Så nu blir det frukost, ha det!

btw det luktar kaffe i hela köket! KAFFE ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0