13 Mars 2011



Heyy alla glada!
Vad har ni gjort idag? Själv har jag vaknat vid halv 10 av att mamma kom och frågade om jag skulle komma och sjunga för min Lilla Syster som fyllde 6 år idag. Haha mamma drog mig upp ur sängen för jag var så trött och min låtsas pappa bara ''Shit är hon död'', haha!
Men vi sjöng för henne sen va det så 2 avsnitt Desperate Housewifes och sen äta frukost, plugga fram tills klockan 1 och sen kom ungarnas Farmor och Farfar med massa paket och efter en stund kom Alexander också tårtan såg ut ungefär ut som på bilden ovan men det är några detaljer som skiljer dom åt. Alexander stanna i alla fall kvar lite längre än planerat - han skulle egentligen åka vid 3 men han åkte vid 7 tror jag det var men det var ju bara trevligt så det gjorde ju inget.

Nu blir det plugga och sen sova, taggar verkligen prov i morgon och Nationella i Kemi på onsdag. Och som jag sagt kommer ju inte blogga speciellt mycket kanske runt ett inlägg per dag men kommer lägga ner alla min energi på att plugga inför prov och löxor den sissta tiden av skolan - bara ca 3 månader kvar sen FRIHET!

Btw fick två najsiga brev igår från en skola jag sökt till :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0