6 Mars 2011 - Party like a rockstar




Tumblr_lh8wbzttew1qb8w43o1_500_large


5059744241_7899875776_z_large

253425734_large


Tumblr_lhn6erx7xx1qasfhmo1_500_large

Dsc_3917_large

Tumblr_lh7uxctn9k1qgjcvxo1_500_large

vet vet jag suger som inte orkar ta egna bilder men vad ska man göra?
bilder är i alla fall från we  heart it :)


Heyy, haft en grym helg.

Alexander fyllde ju halft 40 så det vart ju lite folk som kom hem till han igår och firade han. Jäkligt lugn kväll var det och hade så jäkla kul, har typ fortfarande ont i magen för jag skrattat så mycket. Men vi var vaken till ca 4 - halv 5 på morgonen då jag och Alexander somnade till en film lovar att vi bara såg typ 20 minuter av den filmen men vi jag såg klart den på morgonen då vi jag vaknade. Vaknade vid 11 av att solen var rakt i mitt öga och så då slog jag bara av datskärmen och vände mig om och somnade och vaknade upp vid 2 tiden. Sen låg vi mest och tog det lugnt och så städa vi Alexander upp efter igår, hjälpta han faktiskt lite men sen så var han så jäkla snabb på att samla ihop alla flaskorna så jag hann inte med och då satte jag mig vid hans dator ett tag.
Sen vid halv 4 så kom min låssas pappa och hämtade mig och så for jag på MAX och köpte middag och sen vart det hem och äta och så somnad jag i soffan och vaknade vid 20 över 7 och då satte jag mig och puggade om WW2 snart blir det plugga mitt favorit ämne matte (förlåt man får INTE ljuga!) och vet inte ens om det är någon ide att sova i natt för då kanske jag vaknar vid 1 i morgon? Så ska försöka att vara vaken hela natten och be mamma komma och väcka mig i morgon, skulle ju inte vara helt okej att försova sig första skoldagen.


Kommentarer
Lisa - Smilinggirls!ッ

Weheartit måste ju vara den bästa sidan som finns :)

2011-03-07 @ 16:23:12
URL: http://smilinggirls.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0