Men jag tar allting på lek även en hemlighet Ta mig till kärlek ta mig till dans Ge mig nåt som tar mig någonstans

Ja tänkte köra på någonting ganska ovanligt, ETT INLÄGG UTAN BILD! OMG! AMAZING!! :D
Nej men hittar ingen bild och sitter och väntar på att folks ka lägga upp lite bilder från idag då vi hade muppfoto.
Ganska så kul, önskar vi hade kunnat ha det några fler gånger men nej nej då hade det inet varit lika roligt :)
Man känner verkligen att det snart är slut pga att det är varmt ute, muppfoto, snart vattenkrig och alla går i lite mera vår/sommar kläder, NICE!
Taggar sommaren redan!

Ahja nu blir det Kemi plugg samt So plugg, ville egentligen följa med till Luleå men ja skolan måste gå först nu när slutet är nära. Hm känns lite stressande i alla fall när man inte har någon mer termin att förbättra sig inom vissa ämnen. Ahja får hoppas på det bästa annars ordnar det sig på ett eller annat sätt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0