5 dagar har jag missat att skriva om

Dag 19 – En stark och svag sida jag har.

Starka sidan: Jag vet vad jag vill, har jag bestämt mig för någonting så gör jag allt för att uppfylla det.

Svag sida: Jag är sjukt godhjärtat och tror alltid det bästa om folk hela tiden och förlåter folk jävligt snabbt utan att tänka mig för. Har fan blivit utskälld flera gånger för jag är så godhjärtad.

Dag 20 – Någon jag vill byta liv med för en dag, & varför.

Hmm, fan vad svårt. Inte någon kändis tror jag för alltid när man säger det så säger man oftast det samma ''jag sak skicka alla pengar den har till mitt konto så jag har pengar..'' -.-''

Nej men kanske någon av våra lärare på skolan så man får veta vad dom egentligen tycker om oss, haha!! xD

Dag 21 – Ett annat ögonblick..

Say what what?
Fattar inte vad som menas med den här frågan...

Dag 22 – Det här upprör mig.

Massa saker men det första som ploppade upp i mitt huvud var, folk som är depprimerade och verkligen inte mår bra och gör det bara värre för sig själv och gör livet surt för andra också genom att trycka ner dom också. Har inte hänt mig eller ja säkert men jag bryr mig inte så känner inte efter men brukar se en personer jag känner göra så mot andra. Jag fattar lixom inte vitsen med att göra så?

Dag 23 – Det här får mig att må bättre.

Självklart min familj, mina vänner och min karl men även två andra saker som jag gör vardagligen/ofta.

1. Dricker kaffe
2. Handlar kläder/skor

Blir på as bra humör :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0