Dag 28 – Det här saknar jag.

Hmm, ja kanske sommardagarna/nätterna med Elina.
När vi snackade och snackade och gjorde bara allmäna saker varje dag. For till henne och bara var eller for till hennes farmor och låg i gräset vid hästarna och snackade. Sen på kvällarna cykla runt och snacka ännu mera och bara ta det lugnt. Låter fett tråkigt men båda behövde någon att prata med som fattade vad den andra snackade om och det var bara så sjukt skönt att kunna prata med henne och bara umgås . Har inte kunnat vara med b-ruden någonting under hela hösten för båda har skola och man ärju så jäkla död och när hon inte är i skolan så är hon i stallet mycket och tar hand om sin häst och när jag har tid att umgås så är jag oftast med min man. Men ah vi får ta och ändra på det snart!!



Haha vad kan vi ha varit hära 13-14? ↑

Ahja det var så sjukt skönt att jag bara kunde sätt mig på gamla bettan och fara till henne nästan varje dag under hela sommaren och så satt vi till sent på natten och snackade. Och hon lyssnade och jag lyssande på henne och båda fattade vad den andre menade och dömde inte den andra. Får båda visste hur svårt det kunde vara med just det vi båda snackade om. Kan tyvärr inte gå in på vad vi skackade om för det tycker jag att jag strunta i att skriva ut på bloggen för det är mellan mig och Elina :)
Ah en riktigt bra vän som jag tyvärr inte träffar så ofta som jag skulle vilja :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0