Do you remember when I asked for your opinion? Yeah, neither do I.

Nämn något som gjorde dig glad igår: Haha att jag slapp åka buss hem från skolan för min mor hämtade mig :D
Vad gjorde du kl 08 i morse? Pratade med Moa i tlf :)
Vad gjorde du för 15 min sedan? Såg på tv med lillebror :)
Det sista du sa högt? en fult ord! xD
Det senaste någon sa till dig: Min syster snackade om sin dag så det var ju massor med saker
Vad har du druckit idag? Kaffe och vatten
Vad var det senaste du åt? Sallad
Vad var det senaste du köpte? Popcorne och chips till bion för någon dag sedan :)
Vad är det för färg på din ytterdörr? Vit
Vad är det för väder hos dig nu? Blåser, kallt, INGEN SNÖ!!! :'(
Godaste glassmaken? Vanilj
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej
Sover du tungt? Nej
Drömmer du mardrömmar?  Ja
Trivs du med ditt jobb? Nej
Favoritklädsel? Hmm, jag vet inte. Nå jag trivs i haha!
Favoritlåt just nu? LMFAO - Shots
Vad ser du om du tittar till höger? En vägg, en mapp, en kalender
Vad gör dig glad just nu? Alexander, kaffe, skor, pengar, kläder!
Vad ska du göra härnäst? Göra mer kaffe kanske
Höger el vänsterhänt? Höger
Humör just nu? Trött och less på vädret och min mage som jag jätte ont, men glad i alla fall :)
Favoritgodis? Sura godisar :D
Kläder just nu? Mjukisbyxor från klasskläderna när jag gick ut nian, min skoltröja med ''Praktiska'' loggan :)
Sommarplaner? Bila ner till stockholm med Alex och min storebror och kanske någon till. Men det är ju bara om vi har pengar och ingen av oss jobbar då :)
Hur många kuddar sover du med? 4 stycken
Morgon eller nattmänniska? Börjar bli lite mer morgon men fortfarande natt :)
Vad är viktigast för dig? Min familj
Är du kittlig? Nej...(a)
Snarkar du? Hur ska jag veta det, har frågat Alex men han säger att jag inte gör det
Stjärntecken? Tvillingarna
Äckligaste insekten? Alla...
Stökigt el välstädat? Beror på xD
Vad längtar du mest efter just nu? PENGAR!!! xD


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0